Сабақтың тақырыбы:
|
Көп ұйықтаған зиян-ау. Оспанхан Әубәкіров. Сүт қалай ұйықтайды? |
Мектеп: «Үшсарт негізгі мектебі»мектебі ММ |
|||||||||||||||||||||||||||
Күні: 16.01.20 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Р.Б.Карабалина |
||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру |
||||||||||||||||||||||||||||
Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: |
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 2 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Ақ тілек, Әсем күлкі.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім 15 минут
|
Үй тапсырмасын сұрау Қожанасыр мен ашқарақ. Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. а) Жаңылтпашты жатқа айту Ұйқышыл кісіні ұйқы қысты 1.слайд Сүт қалай ұйықтады? 2.слайд Оспанхан Әубәкіров 1934 - 1986 3.слайд Сүттен жасалатын ұлттық тағамдар жасалады? Май,қаймақ,сүзбе,құрт,ірімшік, айран Шұбат-түйеден, Айран-сиырдан,қойдан, қымыз-жылқыдан 4.слайд Сүттің қандай пайдасы бар? Кальций,денсаулыққа пайдалы дәрумендер бар,сүйектің дұрыс жетілуіне көмектеседі, ағзаға өте пайдалы Жаңа сабақты меңгерту І топ: ІІІ топ: деп ойлайсыңдар? ІІ топ: - Қане кім айтады? 5.слайд
|
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 10 минут
|
Қолдану Дәптермен жұмыс. Талдау 6.слайд Қарама –қарсы пікірлер
Ұйқының пайдасы ұйқының зияны
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 8 минут |
ҚБ тапсырмасы Санамақты бірнеше рет тыңда және есіңе сақта. Бес саусағым Бас бармағым, Аспазшы бол! Бақташы бол! Өз қолыңнан Сұқ саусағым, Дәм татсын ел! Сауыншы бол! Шынашағым, Ортаң қолым, Бақшашы бол! Орманшы бол! Жемісіңді Аты жоғым, Мақтасын ел. • Санамақты саусақ қимылын қолданып айт. Суреттегі тірек сөздерді пайдалан. Дескриптор Білім алушы - тірек сөздерді орынды қолданады; - сөйлеу барысында саусақ қимылдарымен толықтырады; - сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтайды |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс 3 минут |
|
Кері байланыс кемесі |
|||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай |
|
|||||||||||||||||||||||||||
жоспарлайсыз? |
жоспарлайсыз? |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушыар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||
Оқу ісінің меңгерушісі: ----------------
Үшсарт негізгі мектебі
Ашық сабақ
Көп ұйықтаған зиян-ау.
Оспанхан Әубәкіров. Сүт
қалай ұйықтайды?
Өткізген:Карабалина Р.Б
2019-2020оқу жылы